Tuesday, August 31, 2010

love make me hurt


CINTA.....
apa itu cinta..
mengapa semua orang pandang rendah pasal cinta..
kadang kala aku jadi benci pada cinta..
love is sucks!sucks is fuck!..
aku benci..
mengapa ada lagi insan yang tak pernah hargai..
kasih yang aku beri..
dia melemparkan aku tahi!!
aku benci..
aku benci diri aku..
aku sedih..
aku dah tak der sapa sapa agi..
sebab aku da kehilangan sumernyer..
adakah aku ini terlalu jahat..
adakah aku ini seorang yang tak layak untuk dicintai..
oh tuhan..
tolong lah hamba mu ini..
pulihkan lah aku..
pulihkan..kan hati aku yang telah parah..
dek cinta..
disebabkan cinta lah..
result aku punah ranah..
saat aku memerlukan mu..
kau seakan lari dari aku..
aku tak mengerti apa yang sebenar yang kau inginkan dari ku..
puas ku pujuk hati aku..
supaya jngan menangis disebbkn kau..
tpi kan daya aku..
aku sebagai manusia..
yang lemah..
hummm..
tegar kau mainkan hati aku..
mengpa!!!
ap salah aku!!
ku betul sayang kamu!!
aku betul cintai kamu..
sayang
jika kau bce luahan hati ku..
aku arap kau mengerti..
aku bukan nak menagih simpati dari sesiapa..
tapi aku terkilan dengan seribu bahsa..
sanggup kau robekkan hti aku..
plez..
dont leave me alone..
i need u..
i need u by my side..
i begging of u..



No comments:

Post a Comment