Tuesday, August 31, 2010

ily abang!

Walau aku Nie anak sulung...tetapi aku masih ada abang abang yang COOL,MACHOMAN,HANDSOMEMAN HEHE...aku sayang kat abang2 aku..
terutame abang JEFF! abg JEFF banyak beri nasihat padaku...banyak POT PET POT PET dengan aku...uhh!untung saper dpt COUPLE dengan abang JEFF..sbb dye LOW PRO5...
ABANG JEFF
CARING.HELPFUL, dan macam2 lagi la.....'jeff anna syng ouch kat jeff..sbb jeff byk membentuj dri anna...kaunselling kat anna....anna ntung dpt jeff..ilysm <3

Aku dengan hapiz memang sangt rapat..dimana ada aku.di situ ada dia..kalau aku p umah family aku..orang first aku jumpa mesti DIA!HAHA dia suke usik aku!kasi aku GRRRR...dengnnya...dye ckap dye sayang aku...dia anggap aku nie macam adek kandung die..'eh paktam aku pun anggp ko abang aku la'aku suke tengk wayang ngan dia..makan dengan dye..sbb semua free BEBE!!dia baik hati!tpi kalau dye mara adesh!macam HULK da!grr,..seram seram!!!
ABANG HAPIZ
apis no matter wht happen i still love u!aku harap kita akan berstu macam dulu!tapi yang aku xleh blah!mase dia kenekan aku time befday aku!wah!abis muke aku kene tepung!jaat ko!hehe!'pak tam!aku doakn ko dngn dia'kaka jng apis elok2 tw!jangn sakiti dia1kalau tak!i will kill YOU!hehe





REMOE REN
romoe ren!namanyer itu....
aku dengan abang memang rapat jugak la..abang pndai amek hati anna an an an..bangge la tue..
heheeh...abang rens nie KACAK!SLOW ROCKS!N BERJIWA JIWANG!
HEHEgurau jer la hehe...sayang abg!












untok abang ali nie...dia selalu x brkire la dengan aku nie...aku pun baru kenal dia n sekrang nie aku n abang ali semakin rapat!yeeh!fuh!abang!CAYERLAH!
HANDSOME N MUSLIM SEJATI hehe...yeah!
warak warak abang anna nie!yeyeeey!ily la abg nali!haha
ABANG ALI!

No comments:

Post a Comment