Saturday, September 11, 2010

raye raye

happy doe!semua ader kat umah..termasku aidil n acik adek aku..
hoho sedey sedey sbb mama n babah x blik..
uwaa ';(...
raye tahun nie..
adooyaii...
da xmeriah cam dulu dulu....
tp aku eppy gile babi.....
sbb kwn lame yng x bertegur sapa..
dah bertegur sapa!
omg!keberkatan di buln ramadan kut..
hoho!
 huhu!lala..yang eppy blik..aku dengan faris da okey blik da..
adooii!
wooiiit abg!xmou marah marah adeq lagi lah!
sakit telinga asik kene bebel jer.
janji dah xmou nakal nakal lagi
!!
yang sedih jugak..tahun nie xdapat duit raya!
merana hati ku ini!
uncle nafri hoho!syok gile!
p umah nenek sedre semalan..
tengok aidil n acik panjat pokok!
baling kulit buah rambutan n duku...
pakuda lak asik na sakat aku jer..
hehe...
mane maksu nie!bosan la!
na maen dengn alya n aisya!
na p jalan jalan..
tengok monkey!
hahahaah
k lah..aku nak p beraye!malas na menaip nie..
ape hal..
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
DUIT RAYA !!
     

No comments:

Post a Comment