Wednesday, September 1, 2010

p melawat basir kat hospital

as usual la...hari nie kan hari sekolah...so aper lagi nenek kejut aku pukul 5 pagi untok bersahur...
dengan liatnye aku bangon dan pergi cuci muka...adesh!lps tue melantak la pagi btd..lps sahur aku rase mengantok then aku sambong ZZZZ balik!pukul 6.20 aku tersedar nenek kejut balik!aper lagi..aku bagun aku on lappy lps tue aku mandi manda..then solat SUBUH..pakai baju sekolah....menaghadap laptop!dngr lagu JUSTIN BIEBER...
nenek da bising bising da....sementara tunggu acik aku balik dari MASJID da....acik balik then aku p skolah la...
huh!eppy la an p sekola DAPT JUMPER GENG GENG GILE BABI KAT SANER hehe...aku sampai sekola then aku lpak dngan budak sekelas aku...borak borak kejap...
loceng pun da berbunyi menandakan masuk kels la..
aper lagi...dengan malasnya...aku beratur dan berborak lagi dengan member aku..sedangakn mase tue guru dispiln ader ouh!di pendekkan cerita!aiman bagi tahu aku yang basir dah masuk wad..
ken DENGGI...
adesh..risau la jugak..fikir punya fikir akhirnya kamai sampai jugak kat hospital....
tengok keadaan basir..
uh!muka pucat n merah merah...kesian betol dekat basir...adduuii....lepas bertanye khabar dengan basir...
kami mengambil keputusan nak balik rumah..sebab ada lagi perkara perkara yang x selesai kan...
kami berjalan dari hospital samapi ke kawasan bandar rumah aku tue..wah !haus betol!!!rase nak berbukak jer puase...sampai kat seven eleven...aku aiman amil keputusan beli air 100 plus n kikapoo hhehe...
CUP!AKU x bukak pose k!just aiman jer k!LALA..jalan jalan punyer la jalan..sampai jugak kat masjid!aper lagi....solat zuhur la..LEPAS SOLAT ZUHUR..dorang nak p umah aku la...kami bererita lagi...
macam macam topik keluar addoii!samapi kat rumah aku...aper lagi bising la dorang dengan nenek aku...konon konon ambil hati la tue.malas dah nak menaip...ngantok la...byye!

No comments:

Post a Comment