Thursday, November 18, 2010

fuck!

FUCK OFF BITCH! DAMN IT !!!
sial !!! kalau kau nak sangat dia.kau amik je!!!!
xpayah na gediik gedix depan aku!
sakit mata aku nie...
boley tak jangn nak tunjuk kan kebodohan depan kau depan aku
ehhh,,..silap lak..
kau nie berpendidikan..
tp bodoh like motherfucker kan!
ceh!!dah lame aku x mencarut nie
sial! dah la aku kene marah har i nie
gara gara aku hang denagn member aku  p melantak kat kfc
lps tue pergi kedai kakak angkt aku
if kau nak aku..
kau layana aku elok elok la..
ni tak kau share balik top up yang aku bagi kat aku...
nampak sangt kau nie jijik dengan aku kan..
dah lah!!! 
janji janji 
kata kata manis kau
tue cuma palsu semua
hanya untuk sedapkan hati aku kan
kan!!
ok!!!
kau kan hebat!
kegilaan ramai orang so!
aku nie selalu di perbodohkan oleh kau kan!
teruskan lah dengan niat kau nak sakiti hati aku..
teruskan kan lah!!
kau tahu tak betapa aku sayang gila babi kat kau..
tapi ni kau bagi kat aku!!
rrhh!!! fuckk !!!!a
shit!!!!!!
middle finger lah wei minah!!
dah kau nak sangt jantan aku..
kau amik la!
kau amik!!!
kau jage dia elok elok
jaga makan minum pakai dia semua!!
ok!!!
dah kau yang terbaik untuk dia..
aku nie yer la..
perempuan cam aku ni..
tak layak nak bercinta cintun ni,..
huh!

No comments:

Post a Comment