Monday, November 15, 2010

i miss mu LOL !!

omg!! LOL!!! rindu gile babi kat lol aww x! first aku kenl dengn mamat nie kat myspace la.
heee.....ape yang menarik tntang dia..suara dia!ejekkn dia..selalu jer nak kenakan aku ..
ayooyyoo!lps tue mentang mentang dia tahu aku nie peminat justin bieber dia ley lak panggil aku nie kambeng bieber'disbbkn dia tahu yang aku nie paling mls nak mandi kut.'KAMBANG KAMBENG KEMABENG OUCH!KAMBENG OUCH' sleng lagu baby di tukarkn
'kambeng dah'aku suke marajuk dengan mamat ni.sbb dia nie selalu jer sakitkan hati aku...
addoii...suke gelak gelak gedix gedix..bile dia cite ex ex gf nye...dia nie aktif boy la...
peang petang selalu basketball..selalu tinggal aku kn!ngek!! lps tue malm malam dengr dia nyanyi best gile suare dia..suara dia cam penyanyi band ARMADA..
wink wink =) aku selalu mitak lagu tue lagu nie..dia selalu mainkan guitar untok aku...
bile aku sedih,bile aku nanges...he try to cheer up me!tengs lol..
dia jugak suke nasiht nasihat kan aku..after aku citer pasal aku...one day..aku saje la nak kenakn dia..aku cakap nak keluar malam dengan kawan aku..hehe...dia ley lak cakap cam nie 'ikut na r nak kuar ke nak ape ke,na kn jantan biase na keluar ke'ceh! sindir waaa nieee!!!
if kol dia.caller ringtones dia best jugak...ayooyoo!!! lol!! soory ya...anna bukn hilangkn diri lah!tapi anna nak sindirian jap!anna rindukn lol..guitar lol!!usikn lol..lol suke bt anna mara kn..suke bg anna angin satu badan kn! hehe...lol u kwn i memang gile gile..u ar my momstres la!
hehe tolong jng ejek anna lagi!! haha

No comments:

Post a Comment